woensdag 10 mei 2017

Lin's Life #2


Zoo! Ik heb echt het idee dat ik onder een steen leef! En dat is eigenlijk ook niet zo heel gek, want ik zit letterlijk bijna de hele dag achter mijn bureau, deur dicht en leren met die hap.  Want jah, vandaag zijn de examens dan ├ęcht begonnen! Terwijl ik dit aan het typen ben, zijn klasgenoten van mij aan het blokken op hun examen scheikunde. Maar aangezien ik geen scheikunde heb, heb ik nog een extra dagje om te leren voor mijn eerste examen morgen, namelijk: Nederlands! Ik moet toegeven dat ik daar niet echt bang voor ben, maar wel voor het examen wat vrijdag op de planning staat. Geschiedenis.

`
Leren, leren, leren.. Met tussendoor wel een klein beetje pauze ;)

Dank jullie wel trouwens nog voor alle lieve reacties op mijn vorige post! Ik kijk  best wel positief tegen m'n examens aan en denk dus ook echt wel dat het gaat lukken, want ja van al dat negatieve gedoe wordt je ook niet veel vrolijk. En van examens wordt je sowieso al niet vrolijk..

Ik kreeg trouwens van de week een heel leuk kaartje van de school waar ik volgend jaar heen hoop te gaan;  'succes met de examens en tot september' stond er op de achterkant. Dat is toch leuk?! Het verklapt al een beetje welke opleiding ik ga doen na de zomer, maar ik zal er snel meer over vertellen. 


En dan is het vanaf nu de komende 2-3 weken ├ęcht helemaal stil hier.. Tot het eind van de maand!!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Gelinda,

    Vergeet niet af en toe adem te halen (letterlijk en figuurlijk). Probeer de spanning niet de spelbreker te laten zijn, dan gaat het vast allemaal lukken. Heel veel succes!

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes!! En wat een leuke opleiding ga je doen straks...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes! En wat leuk, dat kaartje :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda