maandag 10 april 2017

It's a girl!

Halloo! Ben je daar nog??
Sorry voor deze enoorm lange stilte!! Ik kan natuurlijk wel weer hetzelfde verhaal als altijd vertellen dat ik gewoon enorm druk ben, maar dat zal ik maar niet doen :)  Gelukkig zijn nu allerlaatste lessen, opdrachten en toetsen voorbij. Best wel een gek idee, dat 5 havo nu écht (bijna) helemaal afgerond is. Nog een aantal daagjes examentraining, laatste schooldag, excursies en dan natuurlijk het examen! Oh wat heb ik er zin in! Ehhmm niet dus.. Ik vond dat ik wel weer genoeg geleerd had, maar de overheid denk ik niet :) Komende weken heb ik dus enorm veel vrij, om te leren natuurlijk, maar ik ga zeker ook creatief bezig zijn! En er komen dus wel weer blogjes aan hoor!

Vorige week maakte ik nog wel een heel simpel geboortekaartje:

Gebruikte materialen van Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7050 (Eline's babies Pink), PK9130 (Country Style)
- Collectable: COL1384 (Eline's elephant)
- Clearstamp: COL1387 (Eline's baby)
- Diamond Gems: JU0937 (light pink & pink)


9 opmerkingen:

  1. Ik kan me goed voorstellen dat met die drukte het knutselen er een beetje bij in schiet. Maar het einde is in zicht! Succes alvast met studeren en de laatste schoolse activiteiten! Je kaartje is super lief. Ben benieuwd wat je ons nog allemaal gaat laten zien.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, mooi! Heel veel succes met de examens, zet em op!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gelinda,
    Heel begrijpelijk, school gaat voor en vooral nu. Veel succes met de examens.
    Prachtige kaart in deze stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gelinda,

    Spannende tijd! Ik wens je veel succes met je examens!

    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je nu even je schouders eronder zet, heb je straks TROTS je diploma op zak!
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartje echt geweldig Gelinda, gaaf!! Heeeeeel veel succes met je examens! Zit er toevallig nog een bezoekje aan de Knotsgekke Kaartendagen in voor jou deze maand? Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey! Leuk dat je het vraagt ;) Ik heb er wel aan gedacht, maar vond het een beter idee om die tijd aan school te besteden.. en daarnaast is Den Bosch best wel lastig bereikbaar voor mij. Dus dit voorjaar een keertje niet.. Misschien in september..

      Verwijderen
  7. Ook na een lange pauze zijn we er nog gewoon hoor. Soms hebben andere dingen gewoon meer prioriteit. En in jouw geval kan ik me dat helemaal voorstellen. Heel veel succes met je examens!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda