woensdag 12 april 2017

Gehaakte slingers


Ik vond de lange wand op mijn slaapkamer een beetje saai, en om die op te vrolijken haakte ik een leuke vlaggenlijn. Ik had nog wat restjes garen, en laat het nou bijna dezelfde kleur zijn als mijn behang!

Ik kon uiteindelijk tien vlaggetjes uit mijn restjes halen. Ik heb wat ruimte tussen de vlaggetjes overgelaten zodat de 'friebels' iets beter opvallen. En de slinger wordt daardoor ook iets langer :) Aan de uiteinden is nog ongeveer 40 cm om de slinger goed op te kunnen hangen. De hele vlaggenlijn is nu zo'n 2,5 meter geworden..





Enn.. de volgende bolletjes liggen al klaar, want pap wil graag zo'n slinger voor in zijn vrachtwagen. Rood, wit en blauw haha, pap altijd met z'n idee├źn ;)


3 opmerkingen:

  1. Leuke kamerversiering en ik denk dat je snel aan de slag zal moeten voor je pap! Zal zeker leuk staan in zijn vrachtwagen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat gezellig, mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf, mooi! En leuk om er voor je pa ook eentje te maken, zal zijn vrachtwagen zeker opfleuren!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda