zaterdag 3 september 2016

Leuks!


Anderhalve week terug is mijn nicht bevallen van de o zo lieve Rens. En ik mocht haar in de afgelopen maanden helpen met het maken van de geboortekaartjes! Helemaal leuk natuurlijk! Zelf is ze ook behoorlijk creatief, en daarom wilde ze graag zelf de kaartjes maken. En dus volgden er een paar 'knutseldates'.


Enig idee wat dit zijn? Haha, het idee was sowieso dat er schaapjes op moesten. Er moesten 75 kaartjes gemaakt worden, dus minstens zoveel schaapjes ;)


En een paar middagen verder, waren alle schaapjes op de rompertjes van papier geplakt die mijn nicht allemaal uitgeknipt had.  Maar natuurlijk moest ook de naam nog op de voorkant komen, en omdat het geslacht nog niet bekend was, werd dat in totaal 150 wolkjes, 75 met de meidennaam (die ik niet mag vertellen ;), en 75 met Rens erop.  En dit grote geheim moest ik voor mij houden, HAHA, maar het is gelukt hoor :)


En zo zijn de kaartjes dus uiteindelijk geworden.. het onderste flapje is vastgezet met klittenband.

Binnenkort laat ik jullie zien wat ik maakte voor de kleine Rens!

Gebruikte materialen:
- Schaapje: COL1385 (Marianne Design)
- Letters: CR1281 (Marianne Design)
- Rompertjesvorm: Dutch Doobadoo



11 opmerkingen:

  1. Wat een werk, maar een leuk resultaat!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan....een dikke pluim hoor....ook voor je nicht!
    En gefeliciteerd met je kleine neefje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Gelinda!!! Een heel werk maar het resultaat mag er zijn!!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Toffe samenwerking! Wat gaan jullie doen met de meisjes wolkjes?
    Bijhouden voor een zusje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met ons lieve neefje :)
    De kaartjes zijn echt prachtig geworden!
    Je hebt er een leuke blog van gemaakt!
    En nu even geen schaapjes meer maken zeker?! Hihi...
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke geboortekaartjes, oeps dat zal lastig geweest zijn om de naam geheim te houden. Ontzettend leuk dat je je nicht hier mee mocht helpen. Om dit alleen te doen is wel mega veel werk en met zijn tweetjes bezig zijn is natuurlijk ook veel gezelliger.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk maar wel super leuk hoe dit eruit ziet...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf geboortekaartje is het geworden, erg lief met het schaapje en tof model! Leuke klus en misschien ook wel een eer dat je de kaartjes voor je achterneefje mocht maken. Gezellig om dat samen met je nicht te doen, knap werk van jullie!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwie..wat een gave geboortekaartjes!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat creatief! En gaaf zeg! super dat jullie dat samen gedaan hebben, top! En van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rens. Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je lieve reactie en felicitaties! Wat een leuke opdracht was dit. Wauw, 75... wat een werk! Jullie hebben er samen wel een super leuk rompertje van gemaakt, heel lief met het schaapje. Stoere kleuren ook, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda