woensdag 13 juli 2016

Pandabeer


Overal zie je superleuke creaties met de nieuwe pandabeer van Marianne Design voorbij komen, en ik kon het niet laten om 'm te gaan halen bij de Pipoos. Ik vond bestellen te lang duren, haha :P
En dan moet je de panda natuurlijk wel gebruiken, en dus heb ik er dit kaartje mee gemaakt.


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Collectables: COL1409 (Eline's panda & bear)
- Pretty Papersbloc: PB7047 (Eline's peach & mint)
- Craftables: CR1331 (Basic Round)
- Enamel Stickers: PL4504 (pink & mint)

Dit kaartje doet mee bij:
- Marianne Design Divas: Challenge 6
- Marianne Design Kreadivas: Challenge 24

7 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem op Instagram al even gezien, maar hij is dus echt super! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh... wat gaaf dat je de pandabeer hebt!!!
    Ik moet denk ik ook snel een bestelling gaan doen, er zijn zoveel leuke nieuwe materialen uitgekomen!
    Ik vind deze kaart echt tof, leuke kleurtjes, mooi gedaan!
    Je hebt weer lekker je inspiratie terug of niet?
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De panda is inderdaad leuk en jouw kaartje is super!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Gelinda, a cute creation. I love this panda bear. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadiva´s Challenge, best wishes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda