zaterdag 18 juni 2016

Hieperdepiep HOERA - Mannen


Mam klaagde pas dat alle mannenkaarten op waren, dus er moesten nodig nieuwe gemaakt worden! En in het kader van Vaderdag morgen, ben ik daar gisteren eerst maar eens mee aan de slag gegaan. Gisteren heb ik zomaar drie kaarten gemaakt! Ik weet niet wat ik had, nouja naast dat ik om kwart over elf al weer thuis was uit school, en dus nog een deel van de morgen en de hele middag tijd had om te knutselen. Ik trommelde allerlei voertuigen uit de kast, schoof wat met verschillende papiertjes, en dit is het resultaat:



Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PK9116 (Vintage men), PK9120 (Old press)
- Creatables: LR0359 (VW busje), LR0331 (VW beattle)
- Clearstamps: PL1524 (Verjaardag)





3 opmerkingen:

  1. Zijn toch leuke mannenkaarten geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk zeg Gelinda! Ik vind vooral het VW-busje echt te gek, zag m ook al bij je op Instagram, tof! Ik zet van de week ook mijn VW-busje-kaart op mijn blog :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda