dinsdag 14 juni 2016

Getrouwd!

Ik heb al een aardig poosje niets meer van mij laten horen, maar er is niets aan de hand hoor! Gewoon totaal zonder inspiratie zitten.. bah, niets aan! En druk met de voorbereidingen voor de laatste toetsen dit schooljaar, en alles afronden. Volgend jaar examen.. ik krijg nu al kriebels als ik er aan denk ;)

Maar goed, vorige week trouwden onze nieuwe buren en in de hele straat hing gezellig de vlag uit. Natuurlijk moest er wel een kaartje bij hen door de bus, en dat is na heel lang puzzelen en opnieuw beginnen dit kaartje geworden. Redelijk eenvoudig, maar daarom wel leuk. Al zeg ik het zelf ;)



6 opmerkingen:

  1. Zoals je zelf al zegt: eenvoudig, maar heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HARTstikke leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof kaartje en die inspiratie komt zo weer terug!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja meis school gaat voor, wel erg jammer dat je geen inspriatie hebt maar zo'n periode doorstaan we allemaal...
    Je kaartje is prachtig!!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje! Succes met de laatste loodjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, wat balen dat je weinig inspiratie hebt! Dat is niet te zien aan deze kaart hoor, hij is superleuk! Komt vast doordat je druk bent met school... Na een beetje ontspanning komt de inspiratie vaak vanzelf! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda