maandag 2 mei 2016

Wolkjes


Pffieuw... na aardig wat gestuntel vanmiddag nu toch eindelijk aan het blogbericht toe gekomen. Ik wilde begin van de middag al dit bericht plaatsen, alleen schrok ik enorm toen ik mijn usb-stick in de computer stak. Op deze usb-stick staan alle foto's van de kaarten, watermerken, en allerlei andere dingen die met mijn blog en webwinkel te maken hebben. Maar alle mappen op de usb waren verdwenen en er waren mappen voor terug gekomen met allerlei gekke tekens en namen en jaartallen die nog enorm lang duren voordat het zover is. Nu blijkt dus dat die usb gecrasht is, soort van, omdat ik 'm gewoon altijd uit de computer trok, zonder eerst op veilig te verwijderen te klikken.. dom! Niet meer doen dus!  Gelukkig heb ik bijna alles weer van andere plekken kunnen afhalen, en heb ik het watermerk overnieuw gemaakt. En dus staat nu bijna alles weer op een andere usb, want ik weet niet of het wel zo'n goed idee is om het op dezelfde usb te zetten..
Maar goed, lang genoeg gekletst ;) Ik wilde jullie dus deze kaartjes laten zien. Pas vond ik dat het al veel te lang geleden was dat ik de wolkjesmask gebruikt had, en dus werd het tijd. Een roze en een blauwe variant, met het lieve hertje natuurlijk!





Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty papersbloc: PK9128 (Nordic Winter), PK9130 (Country Style)
- Collectable: COL1401 (Eline's deer)
- Clearstamps: CS0922 (babyteksten NL)
- Diamond gems: JU0938 (light blue & blue), JU0937 (light pink & pink)

De wolkjesmask is dan Dutch Doobadoo.


9 opmerkingen:

  1. Schattige kaartjes! Leuk dat je de wolkjes zo licht gehouden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief Gelinda deze kaartjes! Wat een avontuur met je USB stick...pfff, schrikken geblazen! Gelukkig is het goedgekomen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief Gelinda deze kaartjes! Wat een avontuur met je USB stick...pfff, schrikken geblazen! Gelukkig is het goedgekomen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. twee schitterende kaarten gemaakt. Mooi gedaan met die wolken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig! Die wolkjes zijn erg mooi.
    Ik haal ook altijd mijn USB zo uit de computer. Niet meer doen dus....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach....twee lieve kaartjes Gelinda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oef schrikken, alles weg! Gelukkig heb je het meeste terug kunnen vinden! Je hebt ook weer twee onwijs lieve kaartjes gemaakt, leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaartjes!! Wat zal je blij zijn dat je bijna alles nog terug hebt kunnen halen. Maar het is altijd wel even schrikken.
    Fijne week!!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda