maandag 23 mei 2016

Verjaardagskaart voor Marleen!


Vandaag is Marleen jarig, en daar moest ik natuurlijk wel een kaartje voor maken! Ik kon er natuurlijk voor kiezen om een 'traditioneel' verjaardagskaartje te maken met ballonnen en taart en slingers, maar ik wilde iets anders, en maakte daarom deze kaart met deze mooie bloem.


Het kaartje is vrijdag op de post gegaan, dus ik hoop dat ze 'm ondertussen ontvangen heeft :)


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7043 (Eline's beachhouse), PK9120 (Old press)
- Collectable: COL1394 (Eline's helleboras)
- Creatable: LR0395 (border set wave)
- Clearstamps: PL1524 (verjaardag)




5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je voor Marleen gemaakt Gelinda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie kaart Gelinda! Prachtige kleuren bij elkaar en die bloemen vind ik zo mooi altijd! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda