donderdag 12 mei 2016

25 jaar getrouwd! #2

Een oudtante van mij vroeg of ik een kaartje wilde maken voor mensen die 25 jaar getrouwd zijn.. Opdrachten vind ik altijd heel leuk, dus dat wilde ik natuurlijk wel!

 Ik maakte eerst een kaartje, maar maakte er daarna nog maar een om de voorraad aan te vullen, en zodat mijn oudtante kon kiezen.. maar toen ik haar appte welke ze graag wilde, wilde ze ze allebei wel! Ook helemaal goed! ;)


Enn ik zag net dat er weer een leuke nieuwe challenge bij het Marianne Design challenge blog gestart is, namelijk: Maak een CAS-kaart! CAS betekend Clean And Simple, zonder al te veel poespas dus.. Het roze kaartje vind ik best wel CAS, dus die doet daar gezellig mee!

Gebruikte materialen Marianne Design blauwe kaartje:
 Pretty Papersbloc: PB7049, PK9130
Party numbers: CA3110
- Clearstamps: EC0152 (jaar), CS0885 (getrouwd)

Gebruikte materialen Marianne Design roze kaartje:
Pretty Papersbloc: PB7050
Collectable: COL1388
Craftable: CR1331
Clearstamps: EC0144 (25), EC0152 (jaar), CS0885 (getrouwd)




13 opmerkingen:

  1. Je bent al snel Gelinda.
    Mooie kaart hoor. Snap je tante wel.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn prachtig mooie CAS kaarten geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaartjes Gelinda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes, Gelinda! De tweede vind ik heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Gelinda!!!! De tweede heeft mijn voorkeur.
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn beide helemaal geslaagd!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave kaart Gelinda!
    Super gedaan met de polaroid en labeltjes.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he als je een opdracht krijgt! Vind ik ook altijd zo leuk en een eer :). Je kaartjes zijn allebei leuk geworden, maar de tweede is mijn favoriet! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, heeft je tante gelijk één op voorraad, gelijk heeft ze! Ik vind ook je tweede het leukst! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie CAS kaart Gelinda, heel leuk gedaan zo.
    Snap je tante best wel dat ze niet kon kiezen.
    Groetjes Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi CAS kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan Gelinda.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda