maandag 4 april 2016

Voor jou!

Hoi allemaal!! 

Druk, druk, druk.. de woorden voor de afgelopen week (en denk ik ook voor komende weken)  en dan vooral met school.. Afgelopen zaterdag had ik mezelf wel de tijd gegund om naar de Knotsgekke kaarten en scrapdagen te gaan, en wat was het gezellig! Echt helemaal leuk daar!
Gelukkig heb ik tussen alle drukte door, ook nog een label kunnen maken voor aan huisjes die pap maakte voor mijn nicht.

Wil je ook graag deze leuke huisjes? Kijk dan even HIER in de shop!
Gebruikte materialen Marianne Design: 
- Pretty papersbloc: PB7050
- Collectable: COL1354
- Creatable: LR0360

enne.. de maandcollage van maart komt ook nog hoor! Kan nog wel toch?





4 opmerkingen:

  1. Leuk label Gelinda en tof die huisjes! Het was heel gezellig op de beurs en leuk om jou eens in real life gesproken te hebben! Had zondag toch niet meer geknutseld, maar een lange fietstocht gemaakt. Heerlijk was t! De kaartjes op m'n blog waren al van eerder. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met dat konijntje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk label en wat een onwijs leuke huisjes zeg!

    Lieve groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die houten huisje...leuk dat je het hebt afgewerkt een label.Is de ontvangerster vast heel blij mee.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda