vrijdag 8 april 2016

Verrassingspost!


Een tijdje geleden, kreeg ik een mailtje van Janneke en Miranda. Zij hadden het supergave idee om massaal een kaartje te maken voor Elin Pellinkhof, om haar te bedanken dat ze altijd zoveel mooie dingen ontwerpt. Natuurlijk wilde ik daar wel aan meedoen!
Alle papiertjes, diertjes, en andere dingetjes van Eline op tafel, en uiteindelijk is dit kaartje op de post gegaan!



Gebruikte materialen Marianne Design:
- Collectable: COL1401 (Eline's deer)
- Craftable: CR1322 (Punch-die hearts)
- Pretty Papersbloc: PB7050 (Eline's babies pink)
- Diamond Gems: JU0937 (pink & lightpink)
- Clearstamps: EC0144 (Eline's beach house)


10 opmerkingen:

  1. Hoi Gelinda,
    Wat ontzettend leuk dat jij ook een kaartje voor Eline gemaakt hebt. Volgens mij is de missie geslaagd toch?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ook hebt meegedaan en je hebt een onwijs leuk kaartje gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Gelinda! Super lief dat je meedeed aan de actie voor Eline!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief én een tikkie stoer: helemaal leuk! Bedankt voor het meedoen aan de actie! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor Eline!!!!
    Het hertje blijf zo lief!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje!! Mooi met die banners en stempel ernaast.
    Fijn weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartjes heb je gemaakt voor Eline.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda