zaterdag 16 april 2016

Veel geluk! #2

Eigenlijk maak ik niet zo vaak kaartjes voor een huwelijk, maar soms zijn ze toch echt nodig voor de voorraad. Daar was ik al een poosje doorheen, maar ik had geen inspiratie om nieuwe te maken..


Tot ik pas het leuke roze papier met hartjes tegenkwam.. Dat wordt'm! Ik pakte de leuke vogeltjes erbij, de stans die ik al even te leen heb van mijn tante, maar eigenlijk nog niet veel gebruikt heb.. (Sorry!)



Gebruikte materialen Marianne Design:
- Collectables: COL1392, COL1388
- Pretty Papersbloc: PK9107, CA3122
- Diamond Gems: JU0932
- Craftables: CR1322


7 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje is het geworden zeg! Die vogeltjes passen er heel leuk bij!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief kaartje en erg leuk met het glitterkarton...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk trouwkaartje! De vogeltjes zijn gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! Zo leuk met die doorschijnende vleugeltjes. De vogeltjes zijn zo veelzijdig te gebruiken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. héél tof kaartje Gelinda, supermooi door de combinatie van de verschillende papiersoorten: dessin, glitter, vellum, ...
    fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt Gelinda!
    Groetjes Diony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk Gelinda! De vogeltjes zijn schattig zo! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda