donderdag 28 april 2016

Hieperdepiep hoera!

Hoihoi!
Allemaal een leuke koningsdag gehad gisteren? Ik wel hoor! Heb me prima vermaakt in mijn hobbykamer!
Vandaag wil ik deze kaartjes graag met jullie delen. Die van gisteren hebben jullie nog tegoed, maar deze maakte ik al een klein poosje geleden. Ik kocht dit vrolijke papier al best wel een tijd terug bij de Hema, en ik word er helemaal blij van! Alleen, omdat het best wel druk papier is, moeilijk te combineren.. Maar het is gelukt, en ik ben blij met het resultaat!



Gebruikte materialen Marianne Design:
- Clearstamp: PL1524
- Collectable: COL1401




6 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes heb je met dit papier gemaakt! Ik heb het papier ook eens gekregen, maar ik had hetzelfde probleem: het is zo druk. Maar jij hebt het mooi verwerkt, zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi vrolijk kaartje geworden..
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me inderdaad niet zo'n makkelijk papier, maar je hebt er mooie kaartjes mee gemaakt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel vrolijk en het papier is superleuk! En leuk even wat anders..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel vrolijk en het papier is superleuk! En leuk even wat anders..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs leuke kaartjes. Gaaf papier inderdaad, mooie kleuren en patroontjes! Goed gecombineerd :). Ik heb met Koningsdag ook lekker zitten knutselen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda