woensdag 20 april 2016

Hiep hiep hoera!


Kinderkaarten lopen altijd enorm hard, daarom heb ik maar weer een nieuw rijtje gemaakt. En toen ik er eentje klaar had, dacht ik: waarom niet gewoon nog een paar in andere kleurtjes? Normaal houd ik er niet zo van om meerdere dezelfde kaarten te maken, maar nu gebruikte ik dezelfde opzet, maar andere papiertjes. Wat er gelijk een best wel ander kaartje van maakt..


Hier de kaartjes nog een keer apart: 



           Gebruikte materialen Marianne Design:
            - Collectable: COL1384 (Elephant)
            - Craftable: CR1331 (Round)
            - Clearstamp: PL1524 (Verjaardag)
            - Pretty Papersbloc: PB7049 (Eline's babies blue), PB7050 (Eline's babies pink)





9 opmerkingen:

  1. Ach....wat heb je schattige kaartjes gemaakt Gelinde!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaartjes! Leuk, in die verschillende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve kaartjes Gelinda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Gelinda, mooie kaartjes! En soms is het inderdaad wel handig om meerdere 'dezelfde' kaartjes te maken in een andere kleurstelling :). Goed gelukt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk! Super in al deze verschillende uitvoeringen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Gelinda!!! En je hebt groot gelijk om er direct een stel te maken. Fijn Weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serie! En ik vind het knap dat je ze ook écht hetzelfde hebt gemaakt! Ik ben dat vaak van plan en dan worden het toch weer totaal andere kaartjes... :)
    Dat olifantje is ook superleuk, staat bovenaan mn lijstje ;)
    Creatieve groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda