maandag 11 april 2016

Gastdesigner bij Knutsels & Kadootjes

Eerder al vertelde ik dat ik gastdesigner mocht zijn bij Knutsels & Kadootjes.. Het thema is deze keer hout. Het is dus de bedoeling dat je iets van hout op je creatie verwerk, een houtpatroon of iets van hout.. of, nouja noem maar op.. Doen jullie ook gezellig mee?



Toen de nieuwe challenge aangekondigd werd, maakte ik ook al een kaartje hiervoor.. Deze vind je hier. Nu de reminder gisteren is geplaatst, wil ik jullie ook mijn tweede kaartje laten zien..


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7050, PK9130
- Collectable: COL1378, COL1388
- Diamond Gems: JU0937
- stempel: COL1378



11 opmerkingen:

  1. Ook deze is weer erg leuk Gelinda!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je gastdesigner ben bij Knutsels & Kadootjes!!
    Je kaart is heel lief en ontzettend stoer tegelijk, heel knap gemaakt.
    Vind hem weer helemaal super.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk dat je gastdesigner bent bij Knutsels en Kadootjes! Vind deze kaart ook superleuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt als gastdesigner.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt supergaaf Gelinda, wat een toffe kaartje. Ik vind de kleuren super en ook het touwtje met strikje erin, top! Al met al een schatje :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met dat kleine fotoframe, het touwtje, strikje, nietje,... allemaal leuke details! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je GDT-schap!
    Je hebt een super lief kaartje gemaakt.
    Lief met een tikkeltje stoer! Mooi hoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is súper! Mooie opmaak en echt origineel!
    Leuk dat je gastdesigner bent! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Ik hou van deze stijl! En dat grijs: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda