maandag 28 maart 2016

Hoera!

Hoi allemaal!

Gisteren is de nieuwe challenge bij Knutsels & Kadootjes van start gegaan! En zoals jullie misschien al gezien hebben, mocht ik deze keer samen met Linda gastdesigner zijn! Superleuk natuurlijk! Het thema is deze keer: Hout  
Dat mag een houtpatroon zijn, of houten figuurtjes of zo iets.. 
Wil je ook graag meedoen met de challenge? Klik dan hier
Dit is dus mijn bijdrage:

Gebruikte materialen Marianne Design: 
- Creatable: LR0328, LR0395
- Designfolder: DF3413

8 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Gelinda en de houtjes komen ook mooi terug.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Mooie combi, he?!, dat roze met kraft en hout.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je gastdesigner mocht zijn ! Wat een mooie strik heb je gemaakt en heel mooi de houten lettertjes met het roze papier! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, Gelinda! Toevallig dat wij samen gastdesigner mochten zijn, leuk! Je hebt ook een hele mooie bijdrage gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Gelinda! Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat MOOI gedaan Gelinda....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gelinda,
    wat heb je een prachtige creatie gemaakt voor onze challenge bij K&K. Leuk he, om gastdesigner te zijn. Ik ben het ook bij verschillende chalengeblogs geweest en het is altijd leuk om je kaart in het rijtje te zien staan.
    Groetjes,
    GerJanne
    (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda