maandag 22 februari 2016

Helena & Sarah

Hoera! Daar ben ik weer! Ik heb vakantie dus lekker tijd om kaarten te maken, mijn werkplekje is in een nieuw jasje gestoken (alleen nog een paar planken ophangen); Kortom, tijd en zin genoeg om kaartjes te gaan maken!
Om ons heen worden heel veel meisjes geboren:
Een achternichtje Helena, waar natuurlijk een kaartje naartoe moest:


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7050 (Eline's babies Pink)
- Creatable: LR0333
- Craftable: CR1281
- Collectable: COL1314 - gebruikt voor 'geboren'
- Diamond Gems: JU0937

En nog een kaartje voor Sarah:


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7050 (Eline's babies Pink)
- Collectable: COL1401
- Craftable: CR1281
- Diamond Gems: JU0937

Lieve groetjes, Gelinda

8 opmerkingen:

  1. Het zijn weer 2 schatjes! De nieuwe diertjes maar ook de oudere zijn zo lekker veelzijdig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....wat een lieverdje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook het tweede kaartje is schitterend!
      Groetjes Diny

      Verwijderen
  3. 2 lieve babykaartjes weer Gelinda! Lijkt jouw specialiteit te worden... ;-)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve babykaartjes Gelinda veel plezier met kaartjes maken in je voorjaarsvakantie.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, Gelinda! Dat hertje is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda