maandag 8 februari 2016

Een meisje!

Vorige week kwam dit ontzettend leuke hertje dat ik had besteld, maar ik moest van mezelf eerst mijn schoolwerk afmaken, voordat ik er mee aan de slag mocht. En dus was het zaterdagmiddag eindelijk zover! Ik maakte dit babykaartje aangezien die altijd zo snel weer weg zijn.. En van het papier ben ik nu al helemaal fan!!


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty papersbloc: PB7050 (Eline's babies pink)
- Collectable: COL1401 (Eline's deer), COL1384 (Eline's elephant) gebruikt voor het bloemetje 
- Clearstamps: EC0152 (Eline's sweet sentiments)  gebruikt voor 'een'
- Craftables: CR1281
- Diamond Gems: JU0937 (light pink & pink)

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:

Lieve groetjes, Gelinda

14 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart is dit geworden! Dat hetje begin ik toch steeds snoeziger te vinden!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gelinda,
    Wat een schatje!!!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo'n schattig kaartje! Mooi papier ook hé. Ik kocht zaterdag in Antwerpen de jongensblok, voor een verjaardagskaart voor mijn metekindje volgende week.
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ! Dapper dat je je hebt kunnen bedwingen om met deze schat van een bambi aan de slag te gaan! Heel lief kaartje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo sweet!!!!!
    Hartstikke mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaa geweldig is hij! Prachtige kaart met het lieve hertje! Ben er echt fan van :) groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi!

    Wat een ongelofelijk lief en schattig kaartje..
    Dat hertje is heel erg leuk!

    Zelf ben ik ook een blog begonnen www.knutselvinkje.blogspot.nl, kom gerust een kijkje nemen.. :)

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart....leuk hoe je de label hebt verwerkt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT knutsels&kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aha, en nog eentje! Met het hertje is hij ook er leuk!
    Dank je voor het nog een keer meedoen bij K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda