vrijdag 26 februari 2016

Een jongen!

Oh, ik zie dat ik helemaal gemist heb dat ik een heleboel nieuwe volgers heb! Dora, Nicole, Rita, Japke, Marja, Colien, Marjolein, Rhode, Gerdine en Henriette, welkom als nieuwe volgers, ik hoop dat ik jullie tot inspiratie kan zijn!

Ik ben nog even door gegaan met babykaartjes maken, en ik heb daar nog steeds de slag mee te pakken, dus er komen er nog meer :)
Ik maakte nu een geboortekaartje voor een jongen met het hertje..


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7049 (Eline's babies blue)
- Collectables: COL1401 (Eline's deer)
- Clearstamp: EC0152- gebruikt voor 'een'
- Craftables: CR1281


8 opmerkingen:

  1. Ik blijf fan...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Dat hertje is echt een topper !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje! Dat hertje is geweldig en het papier dat je gebruikte is ook heel erg mooi! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer en lief kaartje Gelinda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer dat lieve hertje. Mooi gedaan, Gelinda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Leuk met dat boekpapier op de achtergrond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda