maandag 11 januari 2016

'n kleintje erbij... gefeliciteerd!

Ik heb op het moment ontzettend veel inspiratie voor babykaartjes, maar helaas niet zoveel tijd om ze te maken aangezien er weer een drukke toetsweek aankomt..
Gelukkig heb ik al wel een beetje van die grote berg inspiratie om kunnen zetten in een kaartje..
Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuw paperbloc van dit superleuke papier, maar die zijn erg moeilijk meer te vinden kwam ik achter.. dus wordt dat nog even verder zoeken ;)


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PB7041 (Eline's hello sweet baby!)
- Creatable: LR0219
- Diamond Gems: JU0932
- Clearstamp: EC0152



7 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Gelinda!
    Stoer en schattig tegelijk.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi, lief, stoer, ...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Ik vind de zachte kleuren erg mooi samen passen. En het is altijd fijn om weer eens wat oudere materialen terug te zien, daar krijg ik weer inspiratie van en zo haal ik ze ook weer van onder het stof ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, eenvoudig en toch stoer.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuk kaartje! Mooi! En ik weet niet of ik het al had gezegd, maar je nieuwe blog-layout is heel gaaf en stijlvol zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf kaartje Gelinda, heel mooi!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda