zaterdag 30 januari 2016

January 2016


Wellicht weten jullie nog wel dat ik een overview van 2015 schreef, dat vond ik zo leuk om te doen dat ik besloten heb om elke maand een soort overzicht te geven van zowel mijn creatieve dingen als waar ik geweest ben..
Zo maakte ik in januari verschillende kaartjes (oeps! ik zie ineens dat ik dat ene kaartje helemaal niet in januari gemaakt heb, sorry!) ,haakte ik een warme muts voor mijn zusje, haakte ik aan de crochetalong van 2015, had ik een toetsweek en bezochten we met school Amsterdam.. 

Bye, Bye January!

3 opmerkingen:

  1. Leuke collage!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een hoop moois gemaakt Gelinda!
    Gaaf ook dat je het in zo'n maandoverzichtje laat zien ;D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht Gelinda, je labeltjes met hartjes en bloemetje zijn erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda