maandag 25 januari 2016

Hip Hurray! #2

Hoi Allemaal!

Ik heb weer eens een kaartje gemaakt, ben heel druk met van alles en nog wat: Toetsweek, opdrachten voor school, studiekeuze en ook nog iets ontzettend leuks wat nog even een verrassing blijft voor jullie :)Ik vond de inspiratie voor deze kaart bij Sanne..
Ik vond de olifant en de giraf samen zo leuk in een polaroid..


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Collectables: COL1384 (Eline's elephant) - COL1386 (Eline's giraffe)
- Pretty Papersbloc: PK9121 (Shabby Chic)
- Clearstamp: PP1403 (Let's party)
- Diamond Gems: JU0938 (blue & lightblue)

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
- Marianne Design Kreadivas: Alles met Marianne Design 

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Gelinda.
    Grappig hoe ze uit het raam/frame kijken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Polaroid is altijd leuk en zeker in combinatie met die schattige olifant en leuke giraffe!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bah, die toetsweken vind ik ook maar niks. Gelukkig hoef ik er niet meer zelf voor te leren maar mag ik verbeteren, al weet ik niet of ik daar blij mee moet zijn ;-) Je hebt een ontzettend schattig kaartje gemaakt. Ik herken een beetje het kaartje van Sanne, maar je hebt er toch echt je eigen draai aan gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk gemaakt hoor Gelinda! Succes met de toetsen!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart Gelinda ! Succes met de studiekeuze én de toetsen ;)

    groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. suuuuuper leuk! echt een tof kaartje. Leuk de twee diertjes zo en ook toffe kleurencombi! ben benieuwd naar je verrassing :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo...wat leuk en zo lief die diertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Gelinda ,absolutly stunning design! Fresh and innovativ!Thank you so much for join us at Kreadiva´s challenge this month!Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda