vrijdag 15 januari 2016

Hartjeswolken

Een poosje geleden zag ik bij Liftchallenge, de leuke opdracht om een mask op je kaart te leggen, en daar overheen te stempelen. Dat wilde ik wel eens proberen!
Ik heb drie mask, waarvan twee met kleine gaatjes, Dus bleef de mask met wolkjes over, waar ik deze kaart mee maakte:


Als je goed kijkt, zie je dat er ook zilveren hartjes tussen zitten.. Ik kon deze helaas niet zo goed op de foto krijgen..



Gebruikte materialen van Marianne Design:
- Collectables: COL1392
- Glitter paper: CA3122
- Pretty papersbloc: PK9113
- Clearstamps: EC0122
- Diamond gems: JU0932

Wolkjesmask: Dutch Doobadoo

Deze kaart wil ik mee laten doen bij: 
- Liftchallenge: challenge #98


10 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje met dit lieve vogeltje en de hartjes! Mooie lift, hoor! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje ! Tof met dat vogeltje !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig Gelinda !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf Gelinda! Mooie kleurtjes ook! Toffe uitwerking van de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk deze opzet met de wolken en de vogel. Erg leuke lift, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan zeg dit kaartje!
    Knap hoe je met de lift-challenge aan de slag bent gegaan.
    Ik durfde het niet, maar jouw resultaat is prachtig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn petje af hoor! Ben 3 keer begonnen met deze challenge maar alle 3 de versies zijn bij het oud papier beland.
    Mooi hoe je de wolkjes en het vogeltje gecombineerd hebt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend mooi kaartje Gerlinde! Echt heel knap gedaan. Het lijkt mij toch behoorlijk moeilijk. Dus petje af! En ik zie het zilver wel hoor. Erg leuk dat je de kleuren inkt ook terug hebt laten komen in het oh zo schattige vogeltje! Super =)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda