zaterdag 5 december 2015

Kerst

Hoi Allemaal!

Vandaag wil ik graag deze kaart met jullie delen..
Ik kreeg een poosje geleden een zakje met een heleboel vellumpapier, iets waar ik al heel lang naar op zoek was :) En het leek mij wel leuk om de bloemen hieruit te stansen.


                                    Gebruikte materialen Marianne Design:
                                    - Collectables: COL1394 (Eline's helleboras)
                                    - Creatables: CR1201 (Cirkel)
                                    - Pretty Papersbloc: PB7048 (Eline's silver stars)
                                    - Diamond Gems: JU0938 (light blue & blue)

                  Ik wens jullie nog een hele fijne sinterklaas, en een gezellige pakjesavond!

                                                       Lieve groetjes, Gelinda

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Gelinda! De bloemen zijn bijzonder mooi in het vellum!
    Je blog ook in een nieuw jasje? Leuk hoor!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gelinda. Prachtig zijn je bloemen geworden gemaakt met velum. De kaart is erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart! Gaaf met die bloemen uit velum, mooi! En je hebt een nieuwe bloglay-out en foto :), tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Gelinda! Mooie, frisse kleuren en de bloemen van vellum zijn een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige bloemen heb je gemaakt Gelinde! Je kaartje is super
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, leuk gedaan met dat vellum.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en mooie bloemen. wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda