dinsdag 15 december 2015

Gefeliciteerd!


Vanmorgen heb ik dit kaartje gemaakt, die ik graag met jullie wil delen..



                                     Gebruikte materialen Marianne Design:
                                     - Clearstamp: EC0152
                                     - Designfolder: DF3404
                                     - Pretty Papersbloc: PK9116 (Vintage men) - PB7048 (Eline's silver stars) 
                                     - Diamond Gems: JU0938 (light blue & blue) - JU0932 (silver) 

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:


9 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!
    Gaaf effect zo!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super stoere kaart Gelinda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart !! Stoer maar ook mooi !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb jij eindeloos zitten plakken...:-), maar het resultaat mag er zijn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een engelengeduldwerkje maar wel prachtig hoor!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi effect, lang puzzelen om de kleuren mooi te verdelen en dan maar plakken! Mooie kleuren.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi effect, lang puzzelen om de kleuren mooi te verdelen en dan maar plakken! Mooie kleuren.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi strak MD kaartje, leuk dat je meedoet bij Marianne Design Divas, tot snel, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda