dinsdag 22 december 2015

Baby geboren

         Vakantie betekend voor mij heel veel kaarten maken, en ik heb de slag weer te pakken!
Vandaag wil ik dit kaartje met jullie delen. Ik was totaal door de geboortekaarten voor meisjes heen, dus daar moest verandering in komen..


Gebruikte materialen van Marianne Design:
- Craftable: CR1201 
- Collectable: COL1323
- Clearstamps: CS0925
- Diamond Gems: JU0937 (light pink & pink)
- Pretty Papersbloc: PB7023 (Eline's paper fabrics) - PB7047 (Eline's peach & mint)

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief geboortekaartje Gelinda! Heel fijne feestdagen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig ben ik ook door de meisjesbabykaarten heen! Moet ook weer aan de slag :). Deze is onwijs leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart,Gelinda.Leuke stempel met de ooievaar.

    Groetjes,Sylvia.

    http://sylviadepooh.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ontzettend tof !
    Lief ook !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda