donderdag 31 december 2015

Aan het einde van 2015...

Aan het einde van 2015,
wil ik graag even terugkijken op dit jaar:

- De aantal pageviews gingen over de 12200..
- Ik schreef 84 berichten, waardoor er nu een aantal is van 158 berichten..
- Deze blog bestond 1 jaar..

Ik wil jullie ook van elke maand één van mijn favorieten laten zien:

Januari

Februari

Maart

April

Mei

Juni

Juli

Augustus

September

Oktober

November

December

Dan wil ik jullie bedanken voor alle leuke en lieve reacties dit hele jaar! Natuurlijk ga ik verder met bloggen in 2016. We zullen zien wat 2016 voor ons in petto heeft :)

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een creatief 2016!


7 opmerkingen:

  1. Mooi om terug te zien, Gelinda!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Gelinda!
    Je ziet duidelijk je eigen stijl, helemaal leuk!

    Voor jou alvast een hele fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2016!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke terugblik Gelinda! Ik wens je alvast een hele fijne jaarwissel toe! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om jouw terugblik op het jaar te zien Gelinda :) heb de mijne ook net online gezet. Fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2016 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om nog eens door je berichten te bladeren en er de favorietjes uit te zoeken hé? Mooi overzicht heb je gemaakt. Het is wel duidelijk wat je favo merk is ook, hihi! Fijne jaarwisseling en bedankt voor je reacties! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke terugblik met je favorieten,Gelinda.Een fijne jaarwisseling en een creatief 2016.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je berichtje. Heb inderdaad eindelijk zelf een soort logo ontworpen :). Nu de stempel nog haha! Het duurt even, maar goed dan heb je ook wat uiteindelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda