woensdag 23 december 2015

A Girl

Hoi allemaal,

Nog een kaartje gemaakt om mijn voorraad aan te vullen..


                     Gebruikte materialen van Marianne Design:
                      - Collectable: COL1323 (Flower set) - COL1313 (voor het babyhoofdje)
                      - Creatable: LR0219 (Eline's babysilhouette & frame)
                      - Pretty Papersbloc: PB7047 (Eline's peach & mint)
                      - Diamond Gems: JU0937 (light pink & pink)
                      - Mulberry paper: RB2219


                     Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
                     - Marianne Design Divas: Alles mag


6 opmerkingen:

  1. Deze is ook alweer zo leuk!
    Ik vind deze stijl echt helemaal super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief babykaartje Gelinda! Heel fijne feestdagen en ik wens je al het moois toe in 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!!!
    Fijne feestdagen, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de laatste tijd weer prachtige kaartjes gemaakt Gelinda....ik had er een heleboel gemist zag ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi daar ben ik weer, ohhh wat een schattig MD kaartje , leuk mix van papier en stanjes ook. Succes maar weer bij MDD, ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda