dinsdag 24 november 2015

Huisjes


Vandaag iets heeel anders dan normaal..

Mijn moeder had een poosje geleden ergens op internet deze huisjes van hout gezien, en wilde die ook wel voor voor het keukenraam. Dus mocht mijn vader aan de slag.. Inmiddels is dat al een paar maanden geleden, en nu krijgt hij steeds weer de vraag van familie of hij ook zulke huisjes voor hen wil maken. Nu zei hij: Gelin, kun je niet een keer foto's maken en op je blog zetten? Jahoor natuurlijk!  Dus bij deze ;)



Vorige week maakte m'n vader ook deze variant:


Wil je ook graag zulke huisjes of heb je een ander leuk idee, mail mij dan even!
(mailadres is te vinden onder het tabblad contact)
En vinden jullie dat ik wel vaker zulk soort dingen mag plaatsen, laat het dan ook even weten :)

Lieve groetjes, Gelinda

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk die huisjes . Werkjes van hout zijn altijd mooi . Ik vind het tof dat je het deelt , daar kan je pa alleen maar plezier aan beleven . Zo zal hij zich zeker niet vervelen !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gelinda,

    Het zijn inderdaad prachtige huisjes.Dat heeft je vader heel mooi gemaakt.Fijn zo'n handige vader in huis :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige huisjes en luiken met sterretjes heeft jouw vader gemaakt Gelinda! Ik begrijp heel goed dat de familie ook graag zulke prachtige spulletjes voor het raam wil zetten :) Ik vind het harstikke leuk om zulke dingen op jouw blog te zien ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie huisjes hoor !!! Leuk zo creatief zijn met elkaar.
    Ik zou zeker vaker zulke dingen op mijn blog zetten. Leuk hoor.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is jouw pa een handige Harry! Prachtige werkjes, om niet te zeggen kunstwerkjes! Wie zou zoiets moois niet willen!
    Toon gerust ook je vaders creatieve werkjes op je blog!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn, zo een handige vader! Ik vind ze super gaaf. Zowel de huisjes als de sterren. Ik snap wel dat de hele familie ze wil hebben! Leuke nieuwe profielfoto heb je ook. :-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda