donderdag 5 november 2015

Het is kerst!

Hoi allemaal!!

Wat een feest om met nieuwe spulletjes aan de gang te gaan! Vandaag wil ik jullie het eerste kaartje laten zien die ik daarmee maakte..


 Hier kun je de inkt op de bloemetjes iets beter zien:


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PK9128 (Nordic winter)
- Collectable: COL1394 (Eline's Helleboras)
- Clearstamp: EC0157 (Eline's handlettering Kerst NL)
- Mulberry paper: RB2219

Lieve groetjes, Gelinda

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je met je nieuwe spulletjes gemaakt Gelinde....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe kaart met je nieuwe spulletjes Gelinda!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaartjes Gelinda!! Wat een gave nieuwe spulletjes heb je gekocht op de Kreadoe.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje ! En ja nieuwe spulletjes zijn altijd heel leuk !!!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat er.n leuk kaartje. Ik heb de paperblog ook net gekocht. Mooie kleuren combi heb jij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Gelinda en een mooie combinatie van kleuren. Ik hou er wel van :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda