woensdag 25 november 2015

Gelukkig nieuwjaar

Tja.. een vrije dag kun je natuurlijk niet doorbrengen zonder kaarten te maken..
De basis had ik een poosje geleden al gemaakt, maar toen had ik geen inspiratie om hem af te maken. Vandaag dus het resultaat:


En als je de 'labels' uitschuift


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7046
- Clearstamps: EC0157
- Creatable: LR0379
- Collectable: COL1315
- Diamond Gems: JU0932
patroon komt uit Collection nr. 22

Lieve groetjes, Gelinda



9 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Gelinda! Leuk met die uitschuivertjes, handig om nog iets persoonlijks op te schrijven!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan met die labels !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart,Gelinda.De labeltjes zijn superleuk.

    Groetjes,Sylvia.

    http://sylviadepooh.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke slider card Gelinda! Heel leuk de kerstbomen aan de voorkant en mooi DP :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Gelinda! Prachtig :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super dat je je vrije dag zo leuk benut hebt! Wat een apart modelletje! Heel leuke kaart Gelinda! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat (probleem) heb ik ook, geen vrij moment zonder kaarten maken! Oh wat leuk met die uitschuivende labels!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda