zaterdag 14 november 2015

ATC's #1 - Hip Hurray!

Hoi Allemaal,

Overal om mij heen zie ik mensen die van die leuke ATC's maken. Ik kreeg een beetje heel erg de kriebels en wilde het ook uitproberen. Jullie zullen wel denken: Waarom hip hurray? Nou, ten eerste om te vieren dat ik met ATC's begonnen ben en het heel erg leuk vindt! En daarnaast dat ik aankomende maandag 16 hoop te worden! Soort verjaardag's ATC's dus ;)


Even voor de duidelijkheid: ATC staat voor Artist Trading Cards. Ruilkaarten dus. En het makkelijke is dat er maar één regel is en dat is dat ze 64 x 89 mm groot zijn. 


Ik heb er 6 gemaakt, waarvan ik er zelf 1 wil houden. Wil je dus met mij ruilen? 
Stuur mij dan een mailtje (mailadres te vinden onder tabblad contact)

Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7042 (Eline's doll house)
- Collectable:COL1378 (Ballonnen)
- Creatable: CR1201 (Cirkel)
- Clearstamp: PP1403 (Let's party)

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden Gelinda!
    Hier staan ze ook nog op de to do lijst!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps mijn moeders account was nog ingelogd op mijn laptop... maar wat ik dus wilde zeggen: Super leuk Gelinda, dat je ook ATC's gemaakt hebt. Ze zijn heel gaaf geworden. Gefeliciteerd met je eerste ATC's en alvast met je verjaardag :). Ik wil graag met je ruilen! Ik zal je mailen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk Gelinda. Ze zijn leuk geworden. Ik wil ook wel met je ruilen. Ik zal je een mailtje sturen, welke kaartjes ik nog heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke (eerste) serie ATC's Gelinda! Bij mij staan de ATC's nog op mijn lijstje om te maken maar ik kan er nog steeds geen tijd voor vinden naast mij lopende projectjes :( Alvast gefeliciteerd met jouw Sweet Sixteen !!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je eerste ATC's. En alvast heel veel plezier maandag met je 16 e verjaardag.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige ATC'tjes Gelinda! Moest ik er zelf maken, ik zou sebiet willen ruilen, want erg prachtig!

    Proficiat met je sweet sixteen-verjaardag volgende week!
    Onze jongste is er onlangs ook 16 geworden, vanavond een sweet-16-feestje van 2 klasvriendinnetjes...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaartjes, Gelinda ! Ik heb nog een lichte twijfel of ik met ATC start of niet :) Jouw is het alvast goed gelukt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave ATC kaartjes Gelinda!
    Vast een hele fijne verjaardag gewenst voor morgen :D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat jij ook bent begonnen met het maken van ATC kaartjes, ze zien er erg leuk uit. Bij mij kriebelt het ook, maar ben nog niet helemaal overstag. Nog gefeliciteerd met je 16e verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda