maandag 19 oktober 2015

-CONFETTI- #4

Er is weer een nieuwe challenge bij Marianne Design Challenge blog, namelijk:
Maak een setje van twee kleine kaartjes van 10 x 10 cm met zoveel mogelijk MD materialen. Het mogen twee dezelfde kaartjes zijn of twee verschillende.

Normaal houd ik er niet zo van om twee dezelfde kaartjes te maken, maar dit vond ik wel een hele leuke uitdaging! Dus heb ik deze kaartjes gemaakt.

                                                      En nog een keer naast elkaar..


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Collectables: COL1378
- Creatables: CR1201
- Pretty Papersbloc: PB7042
- Clearstamps: PP1401

Dit kaartje doet ook mee bij:
- Marianne Design Divas : Kraft at Marianne Design
- Marianne Design Kreadivas : Challenge #15



11 opmerkingen:

  1. Twee hele leuke kaartje Gelinda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, al kan ik me voorstellen dat het vreemd is om 2 dezelfde kaarten te maken. Om onze creativiteit kwijt te kunnen word gewoon elke kaar anders toch? ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch leuke feestelijke kaartjes heb je gemaakt Gelinda!!
    Ik vind ze echt helemaal super.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa wat een superleuke kaartjes! Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Gelinda, mooie kaartjes.
    Gezellig dat je weer met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaartjes !!
    Gezellig dat je weer meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf Gelinda.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Gelinda ,adorable design and lovely details! It is great that you shared this nice card with us at Marianne Design Kreadivas challenge this month! Good luck !
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lovely cards. thanks for sharing with the Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda