donderdag 17 september 2015

Gert & Mieke

Hoi allemaal!!

Gisteravond had ik bruiloft van een collega van mij, en natuurlijk moest ik daar even een kaartje voor maken. Dus heb ik dit roze kaartje gemaakt. Ik vind hem wel geslaagd, jullie?

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
Marianne design kreadivas challenge 14

Gebruikte materialen Marianne Design: 
- Pretty Papersbloc: PK9096 (Romantic Journey)
- Mulberry paper: RB2219
- Collectables: COL1323 (Flower set)
- Adhesive gems: JU0937 (light pink & pink)


Sorry dat ik zo weinig plaats, ik probeer zoveel mogelijk kaarten te maken, helaas heb ik hier heel erg weinig tijd voor. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ik ga proberen zeker één kaartje per week te plaatsen. 

Lieve groetjes, Gelinda

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt Gelinda!
    Prachtige combinatie van kleuren en materialen, echt heel mooi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card ,such a nice design!Thank you so much for sharing this wonderful card idea with us ,at MD Kreadivas challenge this month ! Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda