zaterdag 5 september 2015

Eline's winterbirds #1

Hoi allemaal!!

Ik ben weer terug van weggeweest! Nee, ik ben niet op vakantie geweest hoor :) Veel te druk voor.. 
Gisteravond had ik gelukkig even een gaatje om kaarten te maken, iets wat ik zeker al 2 weken niet meer gedaan had :(
Dus hup even een kaartje gemaakt, dit kaartje is best klein : 12x10 cm

Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty papersbloc: PB7046 (winterpastels), PB7043 (Eline's beach house)
- Knipvellen: AK0061 (eline's winterbirds)
- Diamond Gems: JU0938 (Light blue & blue)

6 opmerkingen:

  1. Mooi met dat vogeltje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve birdie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend mooie creatie Gelinda. Ik vind het winter pastel block ook heel erg mooi voor veel leuke thema's.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft leuk he?!
    Weer een hele mooie kaart Gelinda.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Gelinda! Ben zelf dol op deze vogeltjes van Eline!
    Ze blijven gewoon super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda