zaterdag 19 september 2015

Blokkentoren

Hoi allemaal!!

Marleen heeft een hele leuke en gave challenge op haar blog staan, en de opdracht is dat je een van haar patronen gebruikt. Ik heb eerst een poosje heel goed nagedacht welke ik wilde gaan maken, uiteindelijk voor deze leuke blokkentoren gekozen aangezien ik nog wat kinderkaarten nodig heb. Patroon uitgeprint en knippen maar! ;) Heel erg leuk om te maken!
Marleen, bedankt voor deze leuke uitdaging!

Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: (Peach & Mint)
- Collectables: COL1385 (Eline's schaap)
- Diamond gems: JU0932 (Silver)

Patroon is gemaakt door Marleen en staat in de Collection 28

8 opmerkingen:

  1. Schattig!!!
    Ik heb vandaag haar boomstam-patroon gemaakt en op blog gezet...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige creatie,Gelinda.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan! De net niet rechte pennestrepen geven het geheel iets speels.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuke blokkentoren heb je ervan gemaakt Gelinda!!
    De kleuren heb je prachtig bij elkaar gekozen en vind de zwarte lijnen er heel stoer uitzien. De schaapjes zijn natuurlijk weer super schattig ;D en de zilverkleurige maan en sterren maken het helemaal af.
    Gezellig dat je meedoet met de Patroon challenge op mijn blog!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is prachtig gedaan Gelinda. Erg mooi bij elkaar uitgezocht en die schaapjes zijn zooooo schattig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd!!!!!
    En de schaapjes zijn zo schattig.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bokkentoren Gelinda, heel erg leuk.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda