maandag 24 augustus 2015

Kerst

Hoi Allemaal!

De vakantie zit er bijna op, nog 2 dagen, woensdag moet ik weer naar school.. maar vandaag wil ik mijn eerste kerstkaart van dit jaar met jullie delen. Ik ben niet de allervroegste, maar ik hoef geen hele oppers kerstkaarten te maken, dus kan ik ietsje later beginnen.. :)

Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7046 (Winter Pastels)
- Creatable: CR1288 (Tiny's winter village)
- Diamond Gems: JU0938 (light blue & blue)

9 opmerkingen:

  1. Mooi in alle eenvoud!

    Groetjes

    Rimmie

    ps: geniet van je laatste vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel,leuk gedaan Gelinda, mooi modelletje ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben eventjes weggeweest uit blogland en zie gelijk
    dat ik heel veel mooie kaartjes gemist heb bij je.. Woeps!
    Maar ze zijn stuk voor stuk prachtig! Ook ontzettend leuk dit kerst
    wiebelkaartje :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie wiebelkaart heb je gemaakt. Leuk om het dorpje in een aparte cirkel te plaatsen en het hekje door te laten lopen over de rest van de kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke wiebelkaart heb je gemaakt Gelinda!
    De glittersteentjes maken het helemaal af en zijn een erg leuk detail.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk modelletje. Die huisjes zijn schattig op je kaar.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda