zaterdag 1 augustus 2015

Celebrate!

Hoi Allemaal!!

Ik zag pas bij Marleen dat ze een ronde kaart had gemaakt, heel leuk! Dat wilde ik ook wel eens proberen! Dus ging ik aan de slag en maakte er een mannenkaartje van. Daar ben ik geen hele grote ster in maar deze keer vind ik hem aardig geslaagd. Wat vinden jullie?

Gebruikte materialen Marianne Design:
- Creatables: LR0331 (VW Beatle)
- Diamond Gems: JU0938 (light blue & blue)
- Stempels: PP1403
- Pretty Papersbloc: PK9114 (Kraft), PK9116 (Vintage Men)


Lieve groetjes, Gelinda

Met dit kaartje doe ik mee bij Marianne Design kreadivas: Alles mag

10 opmerkingen:

  1. Ik vind mannenkaarten ook altijd erg lastig om te maken hoor Gelinda... maar jou kaart is ontzettend goed gelukt! Hij is mooi van kleur en lekker stoer geworden. Gaaf dat je er ook een ronde kaart van hebt gemaakt!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi gelinda. Goed geslaagd! leuke stoer mannenkaart. Groeten Trijntj

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super geslaagd! Leuk die ronde vorm.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Schitterende papierkeuze, Gelinda! Heel mooi kaartje geworden! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof mannenkaartje Gelinda, mooi in het rond, toffe papierkeuze!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geslaagd Gelinda, hij is supergaaf :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk deze mannenkaart in ronde vorm.
    Weer eens iets anders. Ga ik toch ook eens proberen. Leuk, hoor.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card so adorable!Thank you so much for entering our Marianne Design Kreadivas challenge this month ,good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda