donderdag 20 augustus 2015

Celebrate! #2

Hoi Hoi!

Sorry dat het hier zo vréselijk stil is hier.. :(  Ik moest namelijk heel veel werken, en zat daarnaast nog eens totaal zonder inspiratie...
Gisteren heb ik gezellig de hele dag samen met mijn tante kaarten gemaakt. Dit deden we eerder wel vaker maar was al zo lang geleden dat het nodig weer eens gebeuren moest. Dus kwam mijn tante gezellig bij mij kaarten maken.
Gelukkig had ik toen wel inspiratie en maakte ik 3 kaarten. De eerste wil ik vandaag met jullie delen.


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PK9120 (Old Press)
- Stempel: PP1403 ( Let's party), EC0152 (Eline's sweet sentiments)
- Creatables: LR0219 (lijst Silhouet)
- Collectables: COL1323 (Flower set)
- Diamond Gems: JU0932
- Mulberry Paper: RB2219 


6 opmerkingen:

  1. Leuk ! Dat poesje is lief ! Mooi met dat kraft ! Liefs *Sarah *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk rond modelletje met een zeer lief poesje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje is dit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje!
    Herkenbaar dat je soms zonder inspiratie zit, heb er momenteel ook last van!
    Hopelijk waait het snel weer over!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart!!!
    Ben er helemaal weg van... zucht.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd! ik heb dat stempeltje echt al te lang niet gebruikt! binnenkort maar weer eens.. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda