dinsdag 28 juli 2015

Wandelen

Hoi Allemaal!

Dunja, Linda en Sylvia, welkom op mijn blog!

Vanmorgen zijn we bij mijn tante op visite geweest. Zij heeft vorige week elke dag 40 kilometer gelopen met de Nijmeegse vierdaagse en mijn zusje wilde graag haar medaille zien. Dus gingen we gezellig even koffiedrinken bij mijn tante. Deze stempel had ik pas gewonnen en ik vond hem wel toepasselijk. Ik heb van Don een soort halve Daisy gemaakt.. :)

Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7045 (Fresh Flowers)
- Stempel: DDS3319 (wandelen)
- Collectables: COL1323 (Flower set)
- Diamond Gems: JU0937 (light pink & pink)

7 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Gelinda!!
    Mooie vrolijke combinatie van kleuren.
    Ik zet net toevallig ook een kaartje op mijn blog... met een wandelende snoes ;P
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker pittig kaartje, Gerlinda! Leuk met dat zigzagje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toepasselijk, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart Gelinda, mooi gemaakt!
    Viel vast in de smaak bij jouw superwandelende tante!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje Gelinda.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke kaart voor je tanta Gelinda. Ik heb dezelfde stempel gewonnen bij D & D blog...en heb 'm nog niet gebruikt. Ken wel iemand die meegelopen heeft en heb helaas zijn adres niet.

    Wat vond je tante ervan?

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje Gelinda!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda