vrijdag 10 juli 2015

Uitslag Candy!!

Hoi Allemaal!!

Het is zover..... de uitslag van de Candy!!

Allereerst wil ik iedereen die volger is geworden bedanken! 
Leuk dat jullie mij hebben gevonden en zijn aangeschoven! 
Ik heb geprobeerd bij jullie allemaal even een kijkje te komen nemen.

Leuk dat er zoveel enthousiasme was voor mijn allereerste candy!
Superleuk!! Bedankt voor alle leuke en lieve reacties!!

En dan wordt het hoogste tijd om de winnaar bekend te maken,
en dat is geworden:

........................
...tromgeroffel...
..............
..........
.....

(Nancy Soetaert)



Nancy, wil je mij een mailtje sturen met je adresgegevens?
(Mijn mailadres is te vinden onder het tabblad 'contact')
Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar jou toe!!

Lieve groetjes, Gelinda




6 opmerkingen:

  1. Waw Gelinda, wat tof! Zomaar een extra (verjaardags)kadootje...
    Dankjewel hoor!
    PS Proficiat met je topplaatjse bij MDKreaDiva's!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Nancy en Gelinda bedankt voor deze kans!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Nancy! Geniet van jouw mooie spulletjes.
    Hoi Gelinda, bedankt voor deze kans! Ik wens je nog heel veel volgers en blogplezier toe :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nancy....gefeliciteerd met je gewonnen candy.
    En Gelinda bedankt...voor deze prachtige kans.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd Nancy met je gewonnen candy
    en Gelinda bedankt voor deze kans
    op naar de volgende 100 volgers

    groetje anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Nancy en Gelinda bedankt voor de kans deze te winnen.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda