woensdag 8 juli 2015

Hip Hurray!

Hoi allemaal!!

Jaa daar ben ik weer!! 
Allereerst een warm welkom aan al mijn nieuwe volgers: Anneke, Gertie, Nicolette, Maaike, dvanoverveld en Chantal! Leuk dat jullie mij zijn komen volgen!!

Ik heb de toetsweek achter mijn rug, en ondertussen al 3 dagen vakantie. Helaas nog niet zoveel kaarten gemaakt, want op de een of andere manier wilde het gewoon niet. Dus hup alles aan de kant gezet en opnieuw begonnen, met dit kaartje als resultaat :)

Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papers bloc: PB7047
- Creatables: LR0308
- Colletables: COL1314
- Enamel stickers: PL4504
- Stempel: PP1403

Doen jullie mee met mijn Candy??
Nog 3 dagen! Vrijdag gaat hij eruit!!

12 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me nochtans geen gerommel-kaartje hoor Gelinda!
    Héél mooi!
    Hopelijk goed geslaagd voor je toetsen, zodat je een heerlijke (en creatieve) vakantie voor de boeg hebt!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuke kaart Gelinda. Fijne vakantie overigens...geniet ervan want..met de warmte van afgelopen week moet je er niet aan denken nog toetsen te moeten maken.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs leuke kaart Gelinda!
    Fantastisch met het zilverkleurige treintje erop.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje!
    De kleurtjes passen goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig Belinda. Heel mooi samengesteld met al deze materialen. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Het mintgroene gaat mooi samen met het zilver en je tekst past ook leuk bij het treintje. Knap bedacht allemaal. Enne.. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje. Mooi met het treintje in het zilver.
    Geniet van je vakantie. Voor je het weet is het weer augustus.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk kaartje Gelinda!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterend mooi kaartje
    ja echt suuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda