maandag 15 juni 2015

VW busje #2

Hoi Allemaal!!

Een warm welkom voor 3 nieuwe volgers!! Bianca, Ellie en Annemarie! Leuk dat jullie mij willen volgen!

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien. Een poosje geleden maakte ik een gele variant van deze kaart, en nu was de paarse heide aan de beurt.. :)
Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PK9096 (romantic Journey), PK9114 (kraft)
- Creatable: LR0360 (Tiny's gras) LR0359 (VW busje) 
- knipvel:  IT0577


PS: Hebben jullie mijn candy al gezien?? Deze kunnen jullie hier vinden!

6 opmerkingen:

  1. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Gelinda!
    Helemaal super met het paars, groen en kraft.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze variant is heel mooi Gelinda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, het busje! Mijn lieveling Gelinda en wat een mooie kaart:-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gelinda,
    Wat een leuke kaartjes zie ik op jouw blog. Ik ben gelijk je volger geworden op Bloglovin'. Kom je ook eens op mijn blog kijken?
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda