donderdag 25 juni 2015

Upright Z-fold card

Hey allemaal!!

Leuk dat er weer nieuwe volgers zijn!! Gina, Rimmie, Sonia, Petra en Berina! Welkom!!


Bij Don & Daisy is er weer een 'nieuwe' challenge: Maak een Upright Z-fold card. Ik vond het model wel erg leuk dus besloot er mee aan de gang te gaan. Ik zal maar niet vertellen hoe lang ik bezig ben geweest met de vorm, want dan ben ik morgen nog aan het typen, haha :) Maar ik had er ook nog een achterkant aan gemaakt, zodat het eigenlijk twee bergen waren.

Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen van Marianne Design:
- Pretty Papers bloc: PB7047
-Stempel: DDS3317
- Enamel stickers PL4504

Doen jullie mee met mijn Candy?? 
Hij gaat er op 10 juli uit!!





7 opmerkingen:

  1. Lief schattig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke creatie Gelinda...ik moet wel lachen bij het lezen van hoe je bezig was met het model kaart. Ik kan me er iets bij voorstellen ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan Gelinda! Je bent er gelukkig alsnog uitgekomen met het model ondanks dat je er lang mee bezig was ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden, mooie kleurtjes! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Don and Daisy!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Gelinda!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    D&Dblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje! Er is niks van te zien hoor dat je er zoveel moeite mee heeft gehad! Ik ben dol op dit Design papier oh en wat heb je de project nl spulletjes leuk gebruikt! Helemaal super!

    Zonnige groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Echt een leuk model kaart is dat he :) ik ben er laatst ook mee aan de slag geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda