vrijdag 19 juni 2015

Home sweet Home

Hoi allemaal!!

Sarah! Welkom als nieuwe volger op mijn blog!! Leuk dat je me hebt gevonden!

Ik heb weer een kaartje gemaakt en wil deze even met jullie delen..
Omdat ik overal polaroids voorbij zie komen, leek het mij wel leuk om er ook eens een keertje een te verwerken op een kaart.

Lieve groetjes, Gelinda

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Marianne Design kreadivas Challenge #11


Gebruikte materialen van Marianne Design:
- Pretty papers bloc: PB7047 (Peach & Mint), PB7042 (Dolls house)
- Collectables: COL1333 (Home sweet home), COL1314 (Tab NL)

Afgelopen maandag heb ik met dit kaartje de tweede prijs bij Marianne Design Divas!
En gisteravond zag ik dat ik ook nog eens met dit kaartje de eerste prijs bij Marianne Design Challenge Blog gewonnen had!! 

Doen jullie mee met mijn Candy??  Hij gaat eruit op 10 Juli!


7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en gefeliciteerd met je prijzen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een super leuke kaart Gelinda!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijzen! En wat een leuke kaart is dit zeg, ik ben dol op polaroids, dus vind dit echt supertof!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Heel mooi die kleuren samen. En gefeliciteerd met de gewonnen prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie verhuiskaart/nieuwe woning en mooie kleuren :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card design!Thank you so much for entering our Kreadivas challenge this month!Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda