vrijdag 10 juli 2015

Hoera 1 jaar Gelinda's kaartjes !!

Let op: Dit bericht blijft voorlopig bovenaan staan... Kijk hieronder voor het nieuwste bericht.

Hoi Allemaal!!

10 juli bestaat mijn blog precies 1 jaar! Dit moeten we natuurlijk vieren met een Candy!
Doen jullie mee?!



Meedoen gaat als volgt:
- wordt volger van mijn blog (Als je dit niet al bent natuurlijk)
- Plaats de candy in je sidebar en link naar dit bericht.
- Laat hieronder een reactie achter.

Op 10 juli ga ik de candy verloten!

Lieve groetjes, Gelinda

25 opmerkingen:

  1. Ik volg je bijna vanaf het begin, alweer een jaar...??? Ik geniet telkens van je creaties.
    Wow, een leuke candy...ik ga hem plaatsen, want ik wil zeker een gokje wagen...:-)
    Dank voor deze kans en vooral doorgaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een jaar en wat een creaties hebben we mogen zien !!!
    Gefeliciteerd !!!
    Ik heb de candy op mijn blog geplaatst.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een jaar....wat gaat dat snel Gelinda!!
    Gefeliciteerd :D en ontzettend lief dat je ter ere hiervan een Candy gaat verloten.
    Ik heb al heel veel materialen van Marianne Design dus gun het graag een ander om te winnen en doe dus niet mee. Maar ik wilde je toch even feliciteren.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gelinda gefeliciteerd met jouw 1 jarig blog bestaan!!! Super leuk :) Je verloot een prachtige candy, maar ik doe niet mee. Ik wilde jou wel graag feliciteren en dat wij nog lang van jouw super leuke kaarten mogen genieten!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow gefeliciteerd, alweer 1 jaar aan het bloggen! Ik volg je graag, je maakt leuke en inspirerende kaarten! Ik doe graag mee met de prachtige candy die je verloot! Zal hem gelijk op mijn blog plaatsen. Groetjes Linda en ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met jouw 1-jarige blogverjaardag! Heel lief van je dat je ter ere hiervan een candy wegschenkt. Ik doe graag mee, ie staat alvast op m'n blog. Dat wij nog lang van jouw mooie creaties kunnen genieten en dat er nog vele jaartjes mogen bijkomen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten maak je Gerlinde, ik vond je blog via de Marianne Design Challenge. Leuk om bij jou inspiratie op te doen!
    Op naar je volgende jaar als blogster!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben net zoals Annemarie op je blog terecht .
    Jouw blogverjaardag is op dezelfde dag dat mijn jongste en oudste jarig zijn. Een bijzondere dag dus !!
    Ik ga je volgen ,met de candy hoef ik niet mee te doen , veel succes ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gelinda ! Allereerst gefeliciteerd met je eerste prijs op Marianne Design Challenge Blog! En gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! Wat maak je leuke kaartjes! Ik ben gelijk je volger geworden :) Creatieve groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gelinda! Via via ben ik op je blog beland en ben natuurlijk lekker even gaan neuzen!
    Je maakt leuke kaartjes en ik wil je graag gaan volgen, dan hoef ik niets meer te missen!

    Bij deze ook nog gefeliciteerd met je 1-jarig blog bestaan, leuk dat je daarom een candy gaat weggeven! Daar doe ik dan natuurlijk ook heel graag aan mee! Bedankt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Gelinda
    via het blog van Gaby ben ik op jouw blog beland. Proficiat met je 1 jaar bloggen. Ik plaatste vandaag net een candy owv 6 maanden bloggen.
    Zie dat je ook veel met producten van MD werkt en heel mooie kaartjes maakt! Je hebt er een volger bij! En ik waag natuurlijk ook graag een kansje op je mooie candy!
    groetjes, nancy (creanancy.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HBoi GIlinda. IK doe graag mee met je candy. leuk dat je wat weggeeft. Dank je wel voor de kans. Ga je natuurlijk volgen. want je maakt erg leuke kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. You have a wonderful blog. A big Congrats on your 1st year...may you enjoy crafting and blogging for many years
    Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some more traffic
    I would love to have you visit
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben een nieuwe volger van je Gelinda en wil je ook gelijk feliciteren met je een-jarig bestaan van je blog. Je hebt een hele mooie candy waar ik graag aan meedoe.
    Na het plaatsen van dit bericht ga ik wat van je creaties bekijken ;-)

    Lieve groet, Petra L

    Ps:Ik heb dit bericht op mijn sidebar geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. congrats on completing your first year of blogging!! May you have many more such successful and happy years of blogging!! Thanks for the giveaway!! I'm your follower and have posted it on my sidebar.
    -Berina
    Moxie Craftie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ook ik kom via via op jou blog terecht en zie dat je schitterende mooie kaarten maakt
    ik ga je dan ook zeker volgen
    alweer 1 jaar aan het bloggen en wat werkt dat verslavend hè
    ook zou ik graag aan je candy willen meedoen en heb een link op mijn blog vermeld
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations on your Blogaversary. I'm a new follower. So glad I found you lovely blog. I had a look around and love your wonderful work. Thanks so much for the chance to win.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je prachtige blog , op naar de 2 jaar
    groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog. Leuke kaarten heb je gemaakt. Ik ben ook volger geworden.
    Ik hoop hier inspiratie op te doen en dat gaat vast wel lukken.
    Ik zag mooie dingen voorbij komen.
    Leuk om een kans te maken op je candy,

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je een jarig blogplezier....wat een leuke candy geef je weg.
    Ik ben ook volger van je geworden en zet de candy in mijn sidebar en ga zeker regelmatig bij je langs komen hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan. Ik kwam via via op je blog terecht en heb meteen even rond gekeken, je maakt erg leuke kaarten. Ben ook meteen volger geworden. Op naar 2 jaar in blogland.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gelinda, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je blog! Ik kwam je tegen op de Marianne Design Club en heb je blog opgezocht. Superleuke kaartjes maak je, ik ben je gelijk gaan volgen en waag graag een gokje voor de candy,
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan. Ik kwam bij toeval hier terecht, je maakt leuke kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Gerlinda, via via kwam ik op je blog en heb gelijk even rondgekeken. Leuke kaartjes heb je gemaakt hoor. Ik ben gelijk maar volger geworden en hoop natuurlijk dat je ook eens bij mij langs komt. Gefeliciteerd met je 1e jubileumjaar. Nog heel veel plezier met kaarten maken en natuurlijk doe ik graag mee met die gave candy.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je blog bestaat 1 jaar,
    in die tijd maakte jij heel wat mooie kaarten klaar.
    Nu geef je een candy weg,
    misschien heb ik geluk en misschien pech.
    Ik wens je nog heel veel kaarten-maak-plezier,
    en met een glimlach neem ik nog vaak een kijkje hier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda