zaterdag 23 mei 2015

VW busje

Hoi Allemaal!
Vorige week kocht ik de nieuwe mallen van Marianne Design die in mei uitgekomen zijn. Ik vind het Volkswagen busje zo leuk! Mijn opa had vroeger ook zo'n busje..

Lieve groetjes, Gelinda



Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty papers bloc: PK9114 (Kraft)
- Creatables: LR0357 (VWbusje), LR0360 (Tiny's gras), LR0361 (Tiny's zonnebloem)
- Designfolder: DF3404 (chickenwire)
- Knipvel: IT577 (Landscapes 2)

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
- Marianne Design Kreadivas: Alles met Marianne Design optie buiten

3 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Gelinda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart weer Gelinda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda