woensdag 6 mei 2015

Opa & Oma #1

Hoi Allemaal!

Van een andere tante kreeg ik ook een opdracht: Of ik 5 kaarten wilde maken voor mensen die opa en oma zijn geworden. Natuurlijk wil ik dat wel doen!! 

Ik zeg soms te snel 'ja' zonder dat ik ergens bij nadenk, zo ook bij dit. Achteraf bedacht ik dat als ik eerlijk ben, het best wel een lastige opdracht vond. Dus ging ik even googlen, en zo heb ik wat inspiratie opgedaan en zijn de eerste twee al gemaakt.

Lieve groetjes, Gelinda





Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PB7041
- Designfolder: DF3413

5 opmerkingen:

  1. O, leuk! Maar inderdaad niet zo'n eenvoudige opdracht! Toch heb je het prima opgelost en er mooie kaartjes van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk opgelost!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gelinda ik vind ze geweldig! Inderdaad een moeilijke opdracht maar jij hebt er echt prachtige kaarten van gemaakt :) Missie geslaagd ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Belinda, wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt. Geen makkelijke opdracht! Ik heb je genomineerd voor de liebster award, kijk even op mijn blog. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely! Have a nice friday sweetie!

    If you want to follow each other, please follow me on GFC or Bloglovin and I'll do the same ;)


    I invite you to join my worldwide giveaways: Jexshop 10$ gift card & Polka dots dress

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda