woensdag 20 mei 2015

Met oprechte Deelneming

Mag ik jullie voorstellen aan mijn twee nieuwe volgers: Henriët en Sabrine !!
Welkom!! Ik hoop dat jullie hier inspiratie op kunnen doen.. 

Vorige maand kocht ik de stempel 'Met oprechte deelneming' , zodat ik condoleance kaarten kon maken. Ik had er alleen nog steeds niets meegedaan omdat het best wel lastig is om zulke kaarten te maken.. Het is gelukkig toch gelukt.

Lieve groetjes, Gelinda





Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PK9119
- Stempel: CS0929


1 opmerking:

  1. Prachtige en stijlvolle condoleance kaarten Gelinda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda